Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

Eerste Artikel!!! 'Andrélon laagjes accent'


Mijn favoriete shampoo en conditioner!!!
Ik ben sowieso fan van Andrélon, gewoon omdat het zo lekker makkelijk is,  zonder al te veel poes pas, als je snapt wat ik bedoel...  Vooral de lijn ‘laagjes accent’ ben ik dol op!  Ik ben trouwens niet zo kritisch over shampoos en conditioners, als de geur maar goed is, het een fris en schoon gevoel geeft en het me haar verzorgt. Best simpel toch ?
Én Andrélon is vrijwel in elke drogist verkrijgbaar, nog een + puntje!




Het ging mij niet om het hele idee van ‘laagjes accent’ want ik heb helemaal geen laagjes, maar wat maakt het uit, Ik jaag er alsnog in 1 week van beide een hele fles doorheen en van de conditioner makkelijk 1,5e fles. Ongeveer 800 ml dus, wow!  Ik was me haar dan ook wel elke dag en omdat ik lang haar heb gebruik ik veel conditioner

Elena vindt de geur een beetje chemisch maar ik vind het heerlijk. Het doet me een beetje denken aan een parfum van Gucci, die al een tijdje op me wish-list staat. Hoe lekker is het als je haar naar parfum ruikt ?!


De shampoo vind ik heerlijk fris en het ruikt naar schoon! Mijn haar voelt echt ‘natuurlijk’ schoon en fris na het douchen! Het verzorgen van me haar vind ik super belangrijk! Het moet er lekker gezond en natuurlijk uitzien en ook zo aanvoelen.

De conditioner is ook een echte aanrader, op z’n minst het proberen waard.  Deze conditioner geeft naar mijn idee een minder crèmig gevoel. Voor mijn lange haar is het echt ideaal, en het doet zijn werk prima!


Misschien niet voor iedereen interessant maar hier zijn toch de ingrediënten :

Shampoo : Aqua, Sodium Laureth Sulfate (A) / Sodium C12-13 Sareth Sulfate (B), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloiride, Dimethiconol, Dimethicone, Parfum, Carbomer, Sodium Hydroxide, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Disodium EDTA, Citric Acid, Poloxamer 407, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, DMDM Hydantion, Sodium Benzoate, Synthetic Fluorphlogopite, Tin Oxide, Laureth-23, Magnesium Nitrate, PEG-9M, Xanthan Gum, Laureth-4 Menthychoroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, PPG-12, Magnesium Chloride, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Menthylpropional, Limonene, Linalool, CI 77891.

Conditioneer : Aqua, Cetearyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Dipropylene Glycol, Parfum, Lactic Acid, Potassium Chloride, Disodium EDTA, DMDM Hydantion, Sodium Hydroxide, Soluble Collagen, Methylparaben, Chlorphenesin, Sodium Citrate, Citric Acid, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Methylchloroisothaizolinone, Methylisothiszoline, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, benzyl Salicylate Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Lialool.




Liefs,
Rebecca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten